Post by merdeasaracen on Feb 5, 2022 12:15:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind BMX ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind BMX IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel goud ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind BMX 2022 version ▞▞▞
Je kan geen punten krijgen voor de volgende fiets
Super slecht
Kaka downloaden
Wauw, niets werkt. Hoe vaak ik ook veeg, er gebeurt niets. Ik heb dit op mijn tablet en het werkt prima, maar waarom niet op mijn telefoon? Letterlijk alle niveaus worden betaald om te krijgen, en sommige prestaties zijn gewoon onmogelijk te voltooien. Tijdsverspilling.
Moeilijk en saai
Er moeten meer gratis dingen komen want na een tijdje wordt het stom omdat je alle spullen al hebt
Je moet voor verschillende kaarten betalen en het wordt saai op dezelfde kaart
Zeer goede tijdmoordenaar, maar ik haat alle advertenties en dat alle kaarten geld kosten en dat er geen sandbox is
Prullenbak, bedieningselementen zijn traag en voelen vreselijk aan, doet de helft van de tijd niet eens wat je probeert te doen, een cool concept maar vreselijk uitgevoerd, de camera maakt het moeilijk om te zien wat je doet en je kunt niet snel genoeg draaien voor de helft van de dingen die je nodig hebt ontwijk, het is leuk voor ongeveer 5 minuten en dan is het gewoon een woede-spel
Touchgrind BMX กีฬา oevt
Het is een super leuk spel waarom klagen je moet het kunnen
Hij start niet op als ik er op druk dan gaat hij terug naar de home pagine aub een update
Het is leuk en zo, maar het was beter voordat ze het hadden bijgewerkt. Vroeger kon je alle niveaus en fietsen ontgrendelen. Ik snap niet waarom je dat zou verwijderen.
Touchgrind BMX Sports xsw
Je opent zelf niet maar de tablet wel
Dit is de beste game ooit, ik speel deze game meerdere uren, het is zo verslavend dat het maar één kaart heeft. Ik hoop dat je hier een nieuwe update maakt, beste game
De beschrijving van Touchgrind BMX 2. *** Belangrijk voor Huawei gebruikers! Gelieve uitschakelen HiTouch tot vervelende pop-ups te voorkomen! U kunt deze
Er moet minstens één nieuwe wereld bij anders wordt het na een tijd saai
Leuke game echt leuk, maar zou meer kaarten moeten hebben waar je niet voor hoeft te betalen
Touchgrind BMX Spor xjq
Leuk spel maar reageert slecht. Ik kan bijna niet sturen...
Absoluut stuk braaksel, kan het spel niet eens spelen!🤬🤬 Denk niet als je iets koopt
Meer gratis banen
Het spel is leuk, maar waarom elke keer als ik een truc probeer te doen, stopt het me midden in de lucht?
Touchgrind BMX 2 App herunterladen [Aktualisiert Mar 19]
BMX Touchgrind kopen - Microsoft Store nl-BE
Omdat je maar één kaart krijgt en je moet betalen voor de rest, wat een beetje vervelend is, zou het leuk zijn als ze nog een paar gratis kaarten zouden toevoegen, want ik speel dit spel al een tijdje en het is saai om te spelen dezelfde kaart Ik weet dat het maar $ 3 is, maar ik heb geen zin om geld te verspillen aan een spel waar ik me waarschijnlijk over ga vervelen
Touchgrind Skate 2: een sportgame waarin we weer met twee vingers van één ... Natuurlijke multi-touch controles, evolueerde van Touchgrind en Touchgrind BMX
De game is leuk, maar het feit dat je ons niet laat weten dat je voor een van de levels moet betalen, is stom, waarom laat je ons er niet gewoon voor betalen als we het downloaden en als je ons onze eigen fiets kunt laten kiezen, verf het dan? zal cool zijn, maar over het algemeen heeft deze game een beoordeling van 3 sterren
echt een leuk spel maar er moet meer gratis
je moet voor elk niveau betalen. heel goed spel toch
Ik hou van het spel, het is zo leuk dat ik gewoon geen andere kaarten kan krijgen, kan je helpen, maar het is zo leuk dat ik de meeste van mijn neven erin heb gekregen en de graphics zijn best geweldig, ze zijn geweldig
Het is een goede game, want er zijn nauwelijks advertenties en ze moeten de game gewoon helemaal gratis maken, zodat we alle kaarten kunnen spelen 🤠
het is goed, maar als ik de fiets soms probeer te verplaatsen, beweegt hij niet
Brain Out: Geçebilir misiniz? Bulmaca odi